W naszej ofercie m.in.: gaśnice, obsługa pokoju, faks / ksero, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, dostęp do Internetu, transfer, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer (dodatkowa opłata), Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), Płatności bezgotówkowe są możliwe, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, sauna, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, linka alarmowa w łazience, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, ogrzewanie, posiłki dla dzieci, Wynajem rowerów, zwierzęta domowe są akceptowane, dostęp dla wózków inwalidzkich, niska umywalka, Możliwe wystawienie faktury, udogodnienia dla niepełnosprawnych, zaplecze bankietowe / konferencyjne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, wysoka toaleta, całodobowa recepcja, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, transfer na lotnisko, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, monitoring wokół obiektu, legowisko dla pupila, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, toaleta z uchwytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, miski dla pupila, Dostęp do personelu medycznego, parking, bufet z potrawami dla dzieci, transfer lotniskowy, wino / szampan, Maseczki dla gości, dostęp za pomocą karty, sejf, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, usługi konsjerża, centrum biznesowe, bar, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, winda, owoce, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, śniadanie w pokoju, parking w garażu, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, bezpłatne WiFi, restauracja, parking na miejscu, WiFi dostępne w całym obiekcie, spa i centrum odnowy biologicznej, system alarmowy, parking dla osób niepełnosprawnych, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, WiFi, czujnik dymu, kawiarnia na miejscu, całkowity zakaz palenia, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, pralnia, klimatyzacja, przechowalnia bagażu, transfer z lotniska, pokoje rodzinne, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, pokoje dla niepalących, pralnia chemiczna, codzienne sprzątanie.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 15:00 a kończy o godzinie 12:00.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Rezydent Sopot MGallery Hotel Collection o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.Dostępne pokoje:
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 bardzo duże łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 30 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 bardzo duże łóżko podwójne - 18 mkw);
Pokój z 2 łóżkami pojedynczymi 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze, 1 rozkładana sofa - 30 mkw);
Pokój z 2 łóżkami pojedynczymi 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 18 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Sopot - Rezydent Sopot MGallery Hotel Collection, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
BG.254344