hotelgrot.pl

Q Hotel Plus Kraków - Kraków

Strona głównaOferty na mapieMiejscowości
Q Hotel Plus Kraków
Kraków

dostępne terminy

- hotele

dojazd własny

od 214.17
Rezerwuj teraz

Top miejscowość Kraków

Top miejscowość Kraków

Top miejscowość Kraków

Top miejscowość Kraków

Top miejscowość Kraków

Top miejscowość Kraków

Top miejscowość Kraków

Top miejscowość Kraków

Top miejscowość Kraków

Top miejscowość Kraków

Hotel Q Plus Kraków położony jest w dzielnicy Dębniki w Krakowie, w odległości 1 km od Zamku Królewskiego na Wawelu i oferuje bezpłatne WiFi oraz parking za dodatkową opłatą. Na miejscu znajduje się restauracja.

W naszej ofercie m.in.: WiFi dostępne w całym obiekcie, bar, usługi konsjerża, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, śniadanie w pokoju, udogodnienia dla niepełnosprawnych, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Pojemniki na śniadanie na wynos, całodobowa recepcja, czyszczenie butów, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Płatności bezgotówkowe są możliwe, apartament dla nowożeńców, książki, DVD i muzyka dla dzieci, posiłki dla dzieci, usługi dla VIP-ów, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, całkowity zakaz palenia, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, parking na miejscu, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, pokoje dla niepalących, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, sala zabaw, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, pralnia chemiczna, parking, monitoring wokół obiektu, codzienne sprzątanie, transfer (dodatkowa opłata), przechowalnia bagażu, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, zaplecze bankietowe / konferencyjne, transfer lotniskowy, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), centrum fitness, centrum biznesowe, prasa, bankomat na terenie obiektu, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, całodobowa ochrona, ogrzewanie, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, sklep z upominkami, system alarmowy, dostęp do Internetu, obsługa pokoju, zwierzęta domowe są akceptowane, bezpłatne WiFi, czujnik dymu, gaśnice, WiFi, Trwa opracowywanie procesu sprawdzania stanu zdrowia gości, zamykane szafki, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, usługa prasowania, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, restauracja, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, winda, Dostęp do personelu medycznego, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), sejf, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, Maseczki dla gości, klimatyzacja, kanały telewizyjne dla dzieci, prywatny parking, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie.

Doba hotelowa zaczyna się od godziny 14:00 a kończy o godzinie 12:00.

W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Z powodu koronawirusa (COVID-19) spa i siłownia są niedostępne. Śniadanie dla osób korzystających z dodatkowych łóżek objęte jest dodatkową opłatą. Od dzieci w wieku do 6. roku życia opłata nie jest pobierana. W przypadku osób w wieku 7–12 lat wynosi ona 27,50 PLN od posiłku. W przypadku Gości, którzy ukończyli 13 lat, jest ona wliczona w cenę dodatkowego łóżka. W momencie zameldowania należy okazać kartę kredytową, której użyto do dokonania rezerwacji. Jeżeli rezerwacji dokonano przy użyciu karty kredytowej należącej do osoby trzeciej, wówczas Goście zostaną poproszeni o uiszczenie opłaty za pobyt po przyjeździe. Środki pobrane z rachunku karty zostaną zwrócone. Osoby, które chciałyby otrzymać fakturę VAT, proszone są o kontakt z personelem hotelu bezpośrednio po dokonaniu rezerwacji. Stosowne informacje (pełne dane firmy i numer NIP) należy wpisać w miejscu na życzenia specjalne w formularzu rezerwacji lub przekazać bezpośrednio personelowi. W przypadku niedostarczenia stosownych danych późniejsze wystawienie faktury będzie niemożliwe.

Dostępne pokoje:
Pokój Jednoosobowy 1 osobowy (1 łóżko pojedyncze - 20 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 łóżko podwójne - 20 mkw);
Pokój z 2 łóżkami pojedynczymi 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 20 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 łóżko podwójne - 23 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 rozkładana sofa, 1 duże łóżko podwójne - 38 mkw).




Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Kraków - Q Hotel Plus Kraków, opinie wczasowiczów
a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
Strona hotelgrot.pl wykorzystuje technologie cookies w celach marketingowych i statystycznych. Możesz zarządzać ustawieniami cookies w swojej przeglądarce. RODO OK