hotelgrot.pl

Kraków - Grand Hotel

Strona głównaOferty na mapieMiejscowościArtykuły
Prezentowana cena minimalna została wyliczona na podstawie danych przekazanych przez Partnera obsługującego rezerwację i jest wartością przybliżoną pokazującą poziom cenowy obiektu. Całkowity koszt pobytu zależy min. od wybranego terminu, pokoju, liczby osób i zostanie pokazany na stronie Partnera po podaniu wymaganych do wyliczeń informacji.
Grand Hotel
Kraków

dostępne terminy

hotele

dojazd własny

od 293.00
Rezerwuj teraz

Top miejscowość Kraków

Top miejscowość Kraków

Top miejscowość Kraków

Top miejscowość Kraków

Top miejscowość Kraków

Top miejscowość Kraków

Top miejscowość Kraków

Top miejscowość Kraków

Top miejscowość Kraków

Top miejscowość Kraków



Kraków - ul. Sławkowska 5/7

Pięciogwiazdkowy obiekt Grand Hotel usytuowany jest zaledwie 100 metrów od pięknego Rynku Głównego w Krakowie. Oferuje on elegancko urządzone zakwaterowanie z klimatyzacją, zabytkowymi meblami, bezpłatnym WiFi oraz telewizorem LED Full HD.

W naszej ofercie m. in. : zwierzęta domowe są akceptowane, transfer z lotniska, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), biuro informacji turystycznej, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, dostęp do Internetu, bezpłatne WiFi, usługi konsjerża, sejf, całkowity zakaz palenia, obsługa pokoju, transfer lotniskowy, pralnia chemiczna, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, wanna z hydromasażem / jacuzzi, piesze wycieczki, transfer na lotnisko, bar, posiłki dla dzieci, czujnik dymu, pokoje dla alergików, gaśnice, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Pojemniki na śniadanie na wynos, masaż, codzienne sprzątanie, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, zaplecze bankietowe / konferencyjne, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), system alarmowy, transfer, prywatny parking, ogrzewanie, fitness, Dostęp do personelu medycznego, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, owoce, kawiarnia na miejscu, winda, Maseczki dla gości, piesze wycieczki, transfer (dodatkowa opłata), opieka nad dziećmi, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, monitoring wokół obiektu, pralnia, WiFi dostępne w całym obiekcie, centrum biznesowe, wino / szampan, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, pokoje dla niepalących, parking na miejscu, parking przy ulicy, klimatyzacja, sklep na miejscu, parking strzeżony, całodobowa recepcja, parking, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, usługa prasowania, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, galerie sztuki, jazda na rowerze, Wynajem rowerów, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, całodobowa ochrona, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, udogodnienia dla niepełnosprawnych, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, centrum fitness, faks / ksero, Możliwe wystawienie faktury, WiFi, restauracja, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, przechowalnia bagażu, Płatności bezgotówkowe są możliwe, sauna, wypożyczalnia samochodów, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, happy hour.

Doba hotelowa zaczyna się od godziny 16:00 a kończy o godzinie 12:00.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Grand Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych.

Dostępne pokoje:
Pokój Jednoosobowy 1 osobowy (1 łóżko pojedyncze - 14 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze, 1 duże łóżko podwójne - 22 mkw);
Apartament 3 osobowy (1 duże łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 55 mkw);
Apartament typu Suite 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 85 mkw);
Apartament typu Suite 3 osobowy (1 rozkładana sofa, 1 duże łóżko podwójne - 45 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 27 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 łóżko podwójne - 20 mkw).




Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Kraków - Grand Hotel, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.



BG.244541

Strona hotelgrot.pl oraz nasi partnerzy (Google) wykorzystuje technologie cookies w celach marketingowych, reklam spersonalizowanych, reklam niespersonalizowanych i statystycznych. Możesz zarządzać ustawieniami cookies w swojej przeglądarce. RODO OK